ساعات پاسخگویی مجموعه : 9:00 الی 18

ساعات پاسخگویی مجموعه : 9:00 الی 18

حمل و نقل جاده ای بین المللی

خدمات حمل و نقل زمینی ما با سرعت بالا و ایمنی کم‌نظیر
حمل بار زمینی از طریق کامیون‌ها و خطوط راه‌آهن انجام می‌شود. شبکه ترانزیت گسترده ما ارسال بار به سراسر نقاط کشور و همسایگان ایران را امکان‌پذیر کرده است. شرکت ما به‌عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی، هوایی و دریایی کلیه مجوز‌های قانونی برای حمل انواع کالا را به سراسر نقاط کشور و جهان دریافت کرده است

تاریخچه حمل و نقل بین المللی جاده ای؛ حمل و نقل زمینی چیست؟

حمل و نقل زمینی در حقیقت همان باربری روی خشکی با استفاده از وسایل نقلیه سنگین است. انواع مختلف کامیون در این نوع از حمل بار نقش اساسی ایفا می‌کنند. حمل و نقل زمینی قدیمی‌ترین راه تبادل کالا و تجارت در تاریخ انسان است. ارسال کالا از یک ملت به ملت دیگر ابتدا از طریق حیوانات بارکش انجام می‌شد. پس از گذشت چندهزار سال، حمل و نقل دریایی، سپس حمل و نقل ریلی بین المللی و در نهایت هوایی ابداع شد. باربری زمینی همان جابه‌جایی کالا و اجناس از طریق حیوانات است با این تفاوت که کامیون‌ها جایگزین حیوانات شده‌اند. جاده ابریشم، یک مبدا مهم تاریخی برای حمل بار زمینی است.
شاهراه ابریشم برای 1800 سال، یک جاده ارتباطی امن و معتبر بین بازرگانان شرق آسیا تا غرب اروپا بود. مسیر ابریشم هم‌اکنون متناسب با نیازهای انسان مدرن کاربرد دارد. از اواخر قرن بیستم با اختراع وسایل نقلیه چرخ‌دار در شیوه حمل و نقل زمینی انقلاب ایجاد شد. در دهه 80 میلادی، با پیشرفت کامیون‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مدرن جاده‌ای، اهمیت باربری زمینی افزایش یافت.

انواع حمل و نقل زمینی بین المللی

معتبر‌ترین شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی باید انواع کامیون‌ها و وسایل نقلیه مناسب برای حمل کالا‌های مختلف را در خدمات خود داشته باشد. روش حمل و نقل زمینی با استفاده از وسایل نقلیه سنگین را می‌توان به دو دسته حمل بار داخلی و ترانزیت بین‌المللی تقسیم کرد. حمل بار جاده‌ای هم در داخل هر کشور و هم‌ به‌صورت بین‌المللی کاملاً رایج است. جابه‌جایی محموله با کامیون‌ها به‌طور متوسط بین 3 تا 10 روز زمان می‌برد. این بازه زمانی، نشان‌دهنده کارکرد بهینه حمل و نقل جاده‌ای است. در واقع، هرگونه ماده یا کالایی که نتوان بیشتر از 10 روز آن را در یک کامیون نگه داشت، باید از طریق هوا یا کشتی جابه‌جا شود. در شرکت هنزا ناو دریا، که یک شرکت حمل و نقل دریایی نیز محسوب می‌شود، امکان جابه‌جایی کالا به‌صورت بین‌المللی با انواع روش‌ها وجود دارد.

خدمات حمل و نقل بین المللی زمینی

حمل و نقل زمینی کالا توسط ما شامل سرویس‌های مختلفی می‌شود. که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.
• سرویس کامیونی دربست سرویس کامیونی خرده‌بار
• سرویس زمینی مخصوص محموله سنگین و ترافیکی (بوژی و کمرشکن)
• سرویس زمینی پروژه‌ای
این شرکت برای حمل زمینی بار با شرکت‌های داخلی و خارجی معتبر فراوانی همکاری دارد. به همین دلیل، امکان ارسال بار به سراسر مقاصد امکان‌پذیر است. با‌این‌حال پیشنهاد می‌شود برای انتخاب بهترین روش حمل‌و‌نقل با مشاوران ما در تماس باشید.

مزایای حمل و نقل زمینی؛ فواید جابه‌جایی بار و ترانزیت با کامیون

حمل و نقل جاده‌ای مزایای مختلفی دارد. مشتریان شرکت حمل و نقل زمینی هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر پرداخت می‌کنند. حمل‌ونقل در خشکی کاملاً روشی انعطاف‌پذیر است؛ یعنی زمان حرکت کامیون، نوع وسیله و مسیر انتخابی کاملاً بر اساس درخواست مشتری تعیین می‌شود. شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با استفاده از سیستم حمل بار زمینی، کالا را به‌طوردقیق از آدرس مبدأ تحویل می‌گیرند و به کارخانه یا انبار مقصد تحویل می‌دهند. سایر مزایای حمل و نقل بین المللی جاده ای به شرح زیر است: 


• تحویل بار از همه نقاط کشور، حتی مناطق دورافتاده
• کمترین هزینه برای انتقال بار داخلی 
• امنیت بالا در فرآیند بارگیری و تخلیه
• سرعت بیشتر در روند بارگیری، انتقال و تخلیه محموله
• انتقال بار بدون نیاز به بسته‌بندی‌های خاص 


کالا و موادی که قرار است با روش‌های هوایی، دریایی یا حتی ریلی به مقصد برسد، توسط کامیون به محل بارگیری منتقل خواهد شد. حتی هنگام تخلیه بار در ایستگاه راه‌آهن، لنگرگاه یا حتی فرودگاه نیز بار روی کامیون‌ها سوار می‌شود. به‌همین دلیل است که روش حمل و نقل ترکیبی در بسیاری از موارد هزینه پایین‌تری به‌همراه دارد.

همین حالا درخواست مشاوره کنید

ما با بهره‌گیری از کادر با تجربه و حرفه‌ای خود سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان داریم.

موقعیت های باربری ما

خدمات حمل بار بین المللی و ارسال کالا به مهمترین مقاصد تجاری جهان

مزایای سرویس حمل دریایی بسیار متعدد است. این مزایا شامل ظرفیت بالای کشتی ها، پوشش جغرافیایی گسترده، هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها و کمترین تاثیر مخرب بر محیط زیست می شود

مهم ترین مشکل سرویس حمل دریایی کالا، طولانی بودن زمان ارسال بار است. علاوه بر این، به دلیل تاثیر مستقیم تغییرات آب و هوایی، امکان برنامه ریزی دقیق برای رسیدن بار وجود ندارد.

برای حمل و نقل دریایی از طریق کانتینر و انواع کشتی های باری یا فله بر استفاده می شود. دو اصطلاح FCL و LCLنیز در تعیین روش انجام حمل و نقل دریایی تاثیرگذار خواهد بود.

Canada

USA

Africa

India

Australia