ساعات پاسخگویی مجموعه : 9:00 الی 18

ساعات پاسخگویی مجموعه : 9:00 الی 18

حمل و نقل هوایی بین المللی

در 40 سال اخیر از هواپیما برای باربری هوایی نیز استفاده شده است. در این مدت با افزایش تقاضا استفاده از این خدمات، شرکت‌های مختلفی اقدام به استفاده از این سرویس کرده‌اند.  شرکت ما نیز به همین منظور تأسیس شد. امروزه این شرکت به‌عنوان مجموعه‌ای معتبر و کامل از سرویس‌های حمل و لجستیک، سهم بزرگی در حمل پروژه‌ها و محموله‌های هوایی در منطقه دارد.

انواع حمل و نقل هوایی برای ارسال محموله‌های مختلف

طیف کالاهای ارسالی از طریق روش‌های حمل و نقل ریلی، زمینی و ترکیبی به نقاط مختلف جهان از طریق هانزا بسیار متنوع است. یک شرکت باربری هوایی اجازه حمل انواع مختلف کالا را دارد. حمل و نقل کالا از طریق هواپیما را می‌توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد. البته هر کدام از این کالاها قوانین ارسالی خاص خود را دارند.

 

حمل و نقل هوایی بین المللی بارهای معمولی؛ باربری هوایی بدون محدودیت

بار معمولی محموله‌ای است که برای حمل آن هیچ محدودیت و شرایط خاصی وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال، می‌توان به کتاب و نشریات، اوراق و پاکت‌ها، وسایل شخصی به‌جز لوازم آرایش و عطر، انواع لوازم منزل به‌جز شکستنی‌ها، لوازم ساختمانی مانند شیر‌آلات و سنگ، ابزار آلات،‌ صنایع‌دستی، فرش، لوازم برقی و بسیاری از وسایل و اشیا‌ء دیگر اشاره کرد. اگر قصد صادرات یا واردات این محموله‌ها را از طریق حمل هوایی بار دارید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

حمل هوایی بار برای کالاهای فاسد‌شدنی و مواد غذایی

برخی از محموله‌ها به شرایط خاصی برای ارسال نیاز دارند و اگر آن شرایط فراهم نشود به احتمال بسیار فاسد خواهند شد. این کالاها به هواپیماهایی مناسب با مقررات خاص و همچنین فضای کافی در انبار نیاز دارند. برای مثال، محصولات کشاورزی،‌ تولیدات لبنی،‌ برخی از داروهای فاسد‌شدنی و تجهیزات پزشکی از این دسته محصولات محسوب می‌شوند. این مجموعه حمل هوایی بار و محموله‌های فاسدشدنی را نیز به بهترین شکل انجام می‌دهد.

حمل بارهای حجمی و سبک توسط ما

بارهای حجمی و سبک کالاهایی هستند که حجمشان از وزنشان بیشتر است. تشخیص کالاهای حجمی به‌وسیله فرمول خاصی انجام می‌شود. به‌این‌منظور، باید طول، عرض و ارتفاع محموله را بر حسب سانتی‌متر در هم ضرب کرده و عدد حاصله را بر ۶۰۰۰ تقسیم کنید. برای حمل و نقل هوایی این نوع کالا باید فضای انبار مناسبی وجود داشته باشد. به‌همین دلیل هر هواپیمایی مناسب نخواهد بود. 
حمل و نقل هوایی سریع انواع کالاهای خطرناک 
بارهای خطرناک مرسولاتی هستند که برای حمل آن‌ها به نقاط مختلف جهان شرایط خاصی از نظر بسته‌بندی و مقدار مجاز ارسال و مجوز‌ها وجود دارد. این نوع از کالاها را می‌توان در گروه‌های مختلف زیر دسته‌بندی کرد:‌


● اسیدها
● مواد رادیو اکتیو
● اجسام، گازها و مایعات قابل اشتعال
● مواد منفجره
● مواد مسری
● مواد اکسید‌کننده
● وسایلی مانند باتری، محصولات پلیمری و یخ خشک

این محموله‌ها را باید با توجه به قوانین کتاب بین‌المللی کالای خطرناک بسته‌بندی و ارسال کرد. افرادی که این مرسولات را حمل می‌کنند همگی آموزش لازم در این زمینه را از قبل دیده‌اند. 

همین حالا درخواست مشاوره کنید

ما با بهره‌گیری از کادر با تجربه و حرفه‌ای خود سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان داریم.

موقعیت های باربری ما

خدمات حمل بار بین المللی و ارسال کالا به مهمترین مقاصد تجاری جهان

مزایای سرویس حمل دریایی بسیار متعدد است. این مزایا شامل ظرفیت بالای کشتی ها، پوشش جغرافیایی گسترده، هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها و کمترین تاثیر مخرب بر محیط زیست می شود

مهم ترین مشکل سرویس حمل دریایی کالا، طولانی بودن زمان ارسال بار است. علاوه بر این، به دلیل تاثیر مستقیم تغییرات آب و هوایی، امکان برنامه ریزی دقیق برای رسیدن بار وجود ندارد.

برای حمل و نقل دریایی از طریق کانتینر و انواع کشتی های باری یا فله بر استفاده می شود. دو اصطلاح FCL و LCLنیز در تعیین روش انجام حمل و نقل دریایی تاثیرگذار خواهد بود.

Canada

USA

Africa

India

Australia